29 Ocak 2013 Salı

benim icin uzulme 13 seyret

3. Bölüm Özeti 29 Ocak 2013, İstanbul Batum ve Kars 'tan Artvin, Hopa' ya "değil kadar uzanan bir aşk hikayesi anlatan GÜNÜ SAAT 20:00 birbirinden farklı hikayeler, güçlü ve renkli karakterler, tamamen farklı coğrafyalarda, farklı dil, Beni merak etme "kalp dokunun. Benim için üzülme 13. bölüm izle Karadeniz Karadeniz gelmişti mevsimlik işçi, aşık olmak dünyanın en iyi oryantal kız, Buke olarak babasıyla Niyazi ve Harun'un oğulları iki köklü aile, yemin ... Bu aşk iki aile sürükleyin, acı bitmiyor, sigorta geri dönüşü olmayan bir çatışma kıvılcım olacaktır.Öte yandan, Avcıoğlu ailesi, maden Kılıçoğlu'larından Bahar kendi oğlu ŞahinYılmaz'ın genç ve güzel karısı gibi onu seviyor, başarılı, zeki ve yakışıklı oğlu Sinan, yıllarca evden kaldıkları kral tanıyacaklar arasında ... Sinan ve eşi işlerine Şahin baharat harcamak istedim, iki aile bile çok farklı bir gelecek bekliyor düşünmek istemem. Batum da Orhan herşeye rağmen hayata tutunmaya zihinsel özürlü kardeşi ile çalışan bale Birgül eğitimi almak dedesinin, gelen baskılara boyun vermedi, hayalleri onların önündeki tüm engelleri aşmak için çalışın ve onlar mücadele edeceksonuna kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder